top of page

Liefdevolle lingerie

Hieronder een aantal duurzame merken met prachtige lingerie.















Blauw kant
















Licht roze triangle
















Roest bruin triangle















Oranje boven

Merk: Hara

















Colorful basics























Sporty Spice

Merk: Miakoda




Zwart kant

Merk: Azurabay



















Subtle Lace






Nude

Merk: Kala





Shortie



Jouw Signature Style, connecting inside out

Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren. Zin gekregen om aan de slag te gaan? Hier kun je jouw persoonlijke traject kiezen. Volg je me al op Instagram? Daar deel ik dagelijks mijn inspiratie en liefde voor jouw persoonlijke stijl.


Je bent mooi zoals je bent.


Lieve groet,

Gerline



0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page